Üniversitemizden Mezun Olmaya Hak Kazanan Öğrencilerin Yapması Gereken İşlemler Aşağıdaki Gibidir:
 

1.  Öğrenci Üniversitemizden almış olduğu  öğrenci kimlik kartını (eğer bunu kaybetmişse yerel bir gazeteye bu kimliğini kaybettiğine dair kayıp ilanını) getirecektir.
 
2.  Öğrenci; Başkanlığımızdan temin edeceği İlişik Kesme Formu nun kendisiyle ilgili bölümlerini doldurduktan sonra Danışma Öğretim Elemanı, Bölüm Başkanı, Fakülte/Yüksekokul Sekreteri, Kütüphane ve Dökümantasyon Daire Başkanlığı, Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığına  ilgili bölümleri onaylatarak Başkanlığımıza teslim edecektir.
 
3.  Son kontroller Başkanlığımızda ilgili bölüm görevlisi tarafından yapıldıktan sonra  diploma ve diploma eki kayıt defteri imzalatılarak teslim edilir.


Diploma öğrencinin kendisine veya noterden vekalet vermiş olduğu kişi haricinde kimseye verilmemektedir.


Önemli : Daha önce zorunlu sebepler nedeniyle Geçici Mezuniyet Belgesi verilmiş olan öğrenciler diplomalarını almağa geldiklerinde Geçici Mezuniyet Belgelerinin aslını Başkanlığımıza teslim etmek zorundadırlar. Aksi takdirde diplomalarını alamazlar.


       Geçici Mezuniyet Belgesini kaybeden öğrencilerimizin ulusal bir gazeteye Geçici mezuniyet Belgelerini kaybettiklerine dair kayıp ilanı verip o gazeteyle beraber Başkanlığımıza gelerek diplomalarını talep etmeleri gerekmektedir.

Son Güncelleme: 2016-02-25 11:36:32
                              

Bilgi Islem Daire Baskanligi © 2010-2017