2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI AKADEMİK NOT ORTALAMASINA GÖRE YATAY GEÇİŞ BAŞVURU VE KAYIT TAKVİMİ
Başvuru için TIKLAYINIZ (Başvurular Online olup posta ile kabul edilmemektedir.)
YATAY GEÇİŞ KOŞULLARI İÇİN TIKLAYINIZ
KONTENJANLAR İÇİN TIKLAYINIZ
BAŞVURU VE KAYIT TAKVİMİ
Başvuru Tarihi |
13-19 Ocak 2025 |
Değerlendirme Tarihi |
20-21 Ocak 2025 |
Sonuçların İlanı |
24 Ocak 2025 |
Kesin Kayıt Tarihi |
27-28 Ocak 2025 |
Yedek Kayıt Tarihi |
29-30 Ocak 2025 |
Başvurular www.kilis.edu.tr adresinden Duyurular menüsünden Yatay Geçiş duyurusu tıklandıktan sonra açılacak ekranda YATAY GEÇİŞ ONLINE BAŞVURU linki tıklanarak yapılacak olup, evrakların sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Şahsen veya posta yolu ile başvuru alınmayacaktır. Online başvuru bilgilerinin yanlış olması veya belgelerin eksik olması durumunda yatay geçiş başvurusu değerlendirmeye alınmaz.
BAŞVURU İÇİN YÜKLENMESİ GEREKLİ BELGELER
- Transkript (not belgesi): Başvuran öğrencinin kayıtlı olduğu kurumdan almış olduğu bütün dersleri, bu derslerden aldığı notları ve genel ağırlıklı not ortalamasını gösteren resmi belgenin aslı. (E-Devlet çıktısı olabilir)
- İkinci öğretimden, birinci öğretime yatay geçiş başvurusu yapan öğrencinin, kayıtlı olduğu yükseköğretim kurumundan alacağı, başarı oranı sıralamasında ilk %10'a girdiğine dair resmi belgenin aslı
- ÖSYS yerleşme belgesi internet çıktısı (bu belgeye gerek duyulduğunda ÖSYM merkezinden teyit edilecektir).
- ÖSYS sonuç belgesi internet çıktısı (bu belgeye gerek duyulduğunda ÖSYM merkezinden teyit edilecektir).
- Öğrenci belgesi. (E-Devlet çıktısı olabilir)
- Disiplin cezası almadığına dair belge.
SONUÇLARIN DUYURULMASI
Değerlendirme sonuçları 24 Ocak 2025 tarihinde www.kilis.edu.tr adresinde ilan edilecektir.
KAYITLAR
Kesin kayıtlar 27-28 Ocak 2025 tarihleri arasında Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığında yapılacaktır. Süresi içinde kayıt yaptırmayan öğrenci hakkından vazgeçmiş sayılır. Belirtilen tarihler arasında başvurusunu veya kaydını yaptırmayan adaylar herhangi bir hak iddia edemez.
Boş kontenjanların olması durumunda sırasına göre yedek kayıtlar Başkanlığımız internet adresinden belli aralıklarla yedek sırasına göre ilan edilecektir. (29-30 Ocak 2025) Herhangi bir mağduriyetin yaşanmaması için öğrencilerin Başkanlığımız internet adresindeki duyuruları ve sıralarını bizzat takip etmeleri gerekmektedir.
KAYITTA İSTENECEK BELGELER
Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığına Verilmesi Gerekli Belgeler
- Kayıtlı olduğu üniversiteden, yatay geçiş yapmasında bir engel olmadığına dair alınacak onaylı belge.
- 1 adet fotoğraf
Muafiyet İçin Akademik Birimlere Verilmesi Gerekli Belgeler
- Kesin kayıt yaptıran öğrencilerin muafiyet için başvuru dilekçesi
- Transkript (Not belgesi): Başvuran öğrencinin ayrılacağı üniversitede aldığı bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge,
- Ders içerikleri (Başvuru transkriptinde yer alan derslerin ders içerikleri öğrencinin kayıtlı olduğu Üniversitenin Ders Bilgi Paketinde güncel olarak yer alıyor ise ders içeriği istenilmemektedir. Ders Bilgi Paketinde ders içerikleri yer almıyor ise ders içeriklerinin çıktısı veya onaylı fotokopisinin teslim edilmesi gerekmektedir.)