2025-2026 ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KATKI PAYI ÖDEME VE DERS KAYIT İŞLEMLERİ DUYURUSU
Öğrencilerimiz; 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz döneminde ödeyecekleri katkı payı (2025 YKS sonucuna göre kayıt yaptıran öğrenciler de dâhil, normal eğitim süresini aşan öğrenciler, ikinci üniversiteye kayıtlı öğrenciler ile lisans tamamlama öğrencileri) 08-12 Eylül 2025 tarihleri arasında Ziraat Bankası İnternet Bankacılığı Eğitim Ödemeleri bölümünden öğrenci numaraları ile ödemelerini yapabilirler.
İlahiyat Fakültesi Hazırlık sınıfındaki öğrencilerin ders kaydı, Öğrenci İşleri Başkanlığı tarafından yapılacak olup öğrencilerin sadece bankayakatkı paylarını yatırmaları gerekmektedir.
Katkı Payı Olmayan/Ödeyen Öğrenciler;
12 Eylül 2025 tarihi mesai bitimine kadar (http://www.kilis.edu.tr) ana sayfasından, E-Devlet üzerinden (çift doğrulama yapılarak) “Öğrenci Bilgi Sistemi”ne (ÖBS) giriş yapıp, aşağıdaki adımları takip ederek ders kayıtlarını yapmaları ve kesinleştirme işlemi yapmaları gerekmektedir. Danışmanlarınız siz kesinleştirmeden onay işlemi yapamamaktadır. Ders ekleme-çıkarma ve danışman onay son gün 17 Eylül 2025 tir.
Öğrenci Otomasyon Sistemine girmek için aşağıda bulunan çift doğrulamalı E-Devlet videosunu izleyebilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=xk3UlEHGou4
1- Ders ve Dönem İşlemleri
2- Ders Kayıt
3- 1.Sınıf Dersleri, 2.Sınıf Dersleri, 3.Sınıf Dersleri, 4. Sınıf Dersleri sekmelerinden ve yanda bulunan Güz Yarıyılı Dersleri butonundan + ya basarak derslerinizi seçebilirsiniz.
Ders Kaydında Dikkat Edilecek Hususlar ;
1- Bulunmuş olduğunuz sınıftan ve eğer varsa alttan derslerinizi (ders çakışması olmaması şartıyla en fazla 40 ders saati) ekleyebilirsiniz.
2- Döneminde muafiyeti olan öğrenciler intibak ettirildiği sınıfın ders saati kadar (ders programında çakışma olmaması şartıyla) bir üst sınıftan ders alabilirler.
3- Genel Not Ortalaması 3,00 ve üzeri olan öğrenciler ders programında çakışma olmaması şartıyla bulunduğu sınıf ve bir üst sınıftan toplam 40 ders saati alabilirler.
4- Ders çakışması durumunda öğrencilerimiz ilgili Yönetmelik hükümleri uyarınca öncelikle alttan dersleri almak zorundadırlar.
Öğrenci numaranızı ve ödemeniz gereken öğrenim ücreti miktarını öğrenmek için tıklayınız
DERS KAYDINDA SORUN YAŞAYAN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BİRİMİNDEKİ DANIŞMANI VEYA BÖLÜM BAŞKANLARIYLA İRTİBATA GEÇMELERİ GEREKMEKTEDİR.
AKADEMİK BİRİM İLETİŞİM BİLGİLERİ
Birim |
İletişim |
E-Posta |
Fen Fakültesi |
03488142666/1962 |
|
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi |
0348 8142666/1400 |
|
Kilisli Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi |
03488142666/1700 |
|
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
03488142666/1500 |
|
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi |
03488142666/1800 |
|
Yusuf Şerefoğlu Sağlık Bilimleri Fakültesi |
03488142666/7000 |
|
İlahiyat Fakültesi |
03488142666/1550 |
|
Ziraat Fakültesi |
03488142666/7200 |
|
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu |
03488142666/1600 |
|
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu |
03488142666/7500 |
|
Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu |
03488142666/7229 |
|
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu |
03488142666/7400 |
|
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu |
03488142666/1770 |
|
Alaeddin Yavaşca Devlet Konservatuvarı |
03488142666/1321 |
15 EYLÜL 2025 DERSLERİN BAŞLAMASI