2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YKS EK KONTENJAN İLE ÜNİVERSİTEMİZE YERLEŞEN ÖĞRENCİLERİN KAYIT KABUL İŞLEMLERİ

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YKS EK KONTENJAN İLE ÜNİVERSİTEMİZE YERLEŞEN ÖĞRENCİLERİN KAYIT KABUL İŞLEMLERİ

    

  Sevgili Öğrencimiz;

 Kayıt işleminizin sorunsuz bir şekilde tamamlanabilmesi için lütfen aşağıdaki açıklamaları dikkatlice okuyunuz.

  YKS Ek Yerleştirme sonuçlarına göre bir programa kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri 25-30 Eylül 2024 tarihleri arasında yapılacaktır. Elektronik kayıtlar ise PTT şubelerinden edinebileceğiniz e-devlet şifresi ile 25-27 Eylül 2024 tarihleri arasında www.turkiye.gov.tr adresinden kaydınızı online olarak yaptıktan sonra elektronik kayıt belgenizi alabileceksiniz. İşlemlerinizi www.turkiye.gov.tr adresindeki e-hizmetler bölümü altında yer alan 'Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı' başlığı altında açılacak olan 'Üniversite    E-Kayıt' seçeneğini tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Üniversite e-Kayıt Kullanım Kılavuzu için tıklayınız.

       E-Devlet şifresiyle online olarak kayıt yaptıran öğrencilerimizin ayrıca kayıt tarihlerinde Üniversitemize gelmeleri veya belge getirmeleri gerekmemektedir. Online kayıt yaptıramayan veya online kayıtta sorun yaşayan öğrencilerimizin, 25-30 Eylül 2024 tarihleri arasında, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına lise diploması veya geçici mezuniyet belgelerinin aslı ile şahsen başvurdukları takdirde, kayıtları yapılacaktır.

Normal öğretim programlarına yerleşen öğrenciler öğrenci katkı payı ödemeyeceklerdir.

Normal öğretim programlarına yerleşen ikinci üniversite okuyan öğrenciler katkı payı ödeyeceklerdir.

Dikkat Edilecek Hususlar:

  • Daha önce yükseköğretim kurumlarında başarmış olduğunuz dersler için en geç 25-30 Eylül 2024 tarihleri arasında muafiyet talebinde bulunabilirsiniz. Başvuru yapmak için bir dilekçe ile başarmış olduğunuz dersleri gösteren onaylı transkript ve ders içeriklerini Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu Dekanlık/Müdürlüklerine şahsen teslim edebilirsiniz.
  •  Özel Güvenlik ve Koruma programına yerleşen adaylarımızın devlet hastanelerinden veya üniversite hastanelerinden Sağlık Kurulu Raporu ve Adli Sicil kaydını gösterir belge getirmeleri zorunludur. Sağlık Kurulu Raporlarının ve Adli Sicil kayıt belgelerinin en geç 30 Eylül 2024 tarihine kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir. Aksi takdirde kayıtları iptal edilecektir.
  • Adayların askerlikle ilgili soruları için askerlik şubelerine, kredi konusunda ayrıntılı bilgi almak için de Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumuna başvurmaları gerekmektedir.
  • Kılavuzlarda yer alan yükseköğretim programlarında aynı anda örgün iki ön lisans veya iki lisans programına kayıt yaptırılamayacağına ve eğitime devam edilemeyeceğine ilişkin Yükseköğretim Genel Kurul kararı uyarınca, durumları bu açıklamaya uyan adaylar halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumundan ilişiklerini kesmedikleri takdirde yeni yerleştirildikleri yükseköğretim programına kayıt yaptıramazlar. Söz konusu kararlar öğrencilerin YKS tercih ve yerleştirmelerinde herhangi bir programa yerleştirilmesine engel değildir. Bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan ancak ortaöğretim kurumlarında, ön lisans programında veya lisans programlarında mezun aşamasında olup staj, bütünleme veya tek ders sınavına girecek adayların da belirlenen tarihlerde yükseköğretim kurumlarına geçici kayıtları yapılacaktır. Bu adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2024 tarihine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde, Açık Öğretim Liseleri öğrencilerinden bir yükseköğretim kurumuna yerleşen adayların ise mezun olduklarına ilişkin belgelerini 31 Ocak 2025 tarihine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde, asıl kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin geçici kayıtları silinecek ve bu durumda olup belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır .
  • Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.
  • Üniversitemiz, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir.

Üniversitemizi kazanan öğrencilerin kayıt işlemlerinin tamamlanabilmesi için; Üniversitemiz OTOMASYON SİSTEMİ’nden

Kullanıcı adı     : Öğrenci Numarası

Şifre                 :Şifremi unuttum butonu tıklanarak alınacaktır.

Öğrenci Otomasyon Sistemine girerek  25-30 Eylül 2024 tarihleri arasında güz dönemi ders kaydını yapmaları ve danışman öğretim elemanlarına onaylatmaları gerekmektedir.

  Öğrenci Otomasyon Sistemine E-Devlet üzerinden de giriş yapılabilmektedir.

İlahiyat Fakültesini kazanan öğrencilerin Yabancı Dil Sınavı 01.10.2024 tarihinde İlahiyat Fakültesinde yapılacaktır.

 

HER TÜRLÜ SORULARINIZ İÇİN

 

ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İLETİŞİM

 

e-mail adres  :  ogrenci@kilis.edu.tr

 

FAKÜLTE / YÜKSEKOKUL/

MESLEK  YÜKSEKOKULU

SORUMLU PERSONEL

E- MAİL

SANTRAL TELEFON

DAHİLİ

 
 

SEKRETERLİK

 

TURİZM VE OTELCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU

YUSUF ŞEREFOĞLU SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Cihan ÇAVDAR

cihancavdar@kilis.edu.tr

0 348  814 26 66

1200

 

KİLİSLİ MUALLİM RIFAT EĞİTİM FAKÜLTESİ

Sait SEYREK 

sait.seyrek@kilis.edu.tr

1218

 

 

FEN  FAKÜLTESİ

İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Yılmaz SALMAN

yilmazsalma@kilis.edu.tr

1211

 

 

İLAHİYAT FAKÜLTESİ

ZIRAAT FAKÜLTESİ

 

Osman ATASOY 

osman.atasoy@kilis.edu.tr

1213

 

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Sultan AKILLI 

sultanattar@kilis.edu.tr

1206

 

ULUSLARARASI ÖĞRENCİLER

TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Alaaddin ÇİFTÇİ 

alaaddin@kilis.edu.tr

1214

 

 

SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU

ZIRAAT FAKÜLTESİ

M.Yasin DAĞDEMİR 

myasindagdemir@kilis.edu.tr

1207

 
                              

Bilgi Islem Daire Baskanligi © 2010-2024